دسته‌ها
اخبار

بهترین رستوران های تهران با منو و آدرس 17 مورد لوکس ویلا-غذای رژیمی

برای همین سال‌هاست که جایش را در لیست بهترین رستوران های تهران حفظ کرده است. هفتمین رستوران لیست بهترین رستوران های تهران محیطش کاملاً شبیه به یک خانه صمیمی و راحت است. کف رستوران فرش شده است و روی میزها با گل‌های زیبا و بشقاب‌های طرح‌دار و دستمال‌های رنگی تزئین شده است و محیطی باصفا و گرم دارد. همانطور که می‌دانید در این محدوده و خیابان ولی‌عصر رستوران‌های زیادی وجود دارند.

  • رستوران ارکیده دارای پارکینگ اختصاصی، کارکنان خوش اخلاق و حرفه‌ای، دارای لیست کاملی از غذاهای بیرون بر و قابلیت ارسال غذاهای نیمه پخته برای مشتریان است.
  • منوی این رستوران بسیار متنوع است و اکثر بخش‌های آن را غذاهای سنتی ایرانی تشکیل می‌دهند.
  • این رستوران یکی از بهترین شیشلیک‌هایی را دارد که می‌توانید در زندگی‌تان تجربه کنید.
  • از بهترین رستوران های تهران که در غرب واقع‌ شده‌اند، می‌توان از رستوران‌های ریزوتو (سعادت‌آباد)، رفتاری (بام‌لند)، کاوالی (فرحزاد شمالی) و تانجیا (بلوار عدل شمالی) نام برد.
  • همچنین نقاشی های قهوه خانه ای موجود در آنجا جذابیت خاصی به دیزی سرا داده است.

فست فود معروف داوین پاتوق بسیاری از جوانان شده و جزو فست‌فودهای امروزی و شیک محسوب می‌شود که غذاهای لذیذی به مشتریانش ارائه می‌دهد. «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند. لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد. یکی از گزینه‌هایی که جهت بهره‌مندی از خدمات خوب بهترین رستوران واقع در بازار تهران وجود دارد مراجعه به کافه‌ رستوران گل رضائیه است که منوی خانگی و ساده‌ای را برای پذیرایی از مراجعین ارائه می‌دهد.

رستوران عالی قاپو علاوه بر فضایی بسیار دلنشین و آرامش‌بخش و غذایی خوشمزه، اجرای زنده بسیار هیجان‌انگیزی نیز دارد. رستوران ارکیده در شهر تهران سه شعبه در آرژانتین، سعادت آباد و اقدسیه دارد. تمامی شعبات جزء لوکس ترین رستوران های تهران هستند و در کنار محیطی جذاب و دوست داشتنی، موسیقی زنده هم برگزار می شود. رستوران های ارکیده تنوعی از غذاهای ایرانی را برای مشتریان سرو می کنند و شعبات مازندران هم غذاهای محلی را در منوی خود قرار داده اند.

۴. رستوران تماشا یکی از لاکچری ترین و بهترین رستوران های ایران

رستوران بین‌المللی نارنجستان را بی‌شک می‌توان یکی از رستوران‌های نامی تهران دانست که در منطقه سعادت‌آباد قرار دارد. این رستوران در طبقه بالای یک مجتمع تجاری قرار گرفته است و منظره‌ای تماشایی از پایتخت را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. محیط این رستوران بسیار شیک، آرام و لوکس است و شب‌ها می‌توانید در آرامش کامل از منظره پایتخت لذت ببرید. با وجود آنکه این رستوران در مقایسه با سایر نام‌های موجود در فهرست بهترین رستوران های تهران قیمت بیشتری دارد؛ اما قطعاً با چشیدن طعم غذاهای باکیفیت آن، قیمت را فراموش خواهید کرد.

آدرس رستوران شرف الاسلامی

رستوران راه چوبی نیز در لیست بهترین رستوران‌های تهران قرار داشته که از وسعت زیادی نیز یزخوردار است. انواع غذاها، از قبیل کباب‌ها و غذاهای محلی گیلانی، پاستا و پیتزا و انواع فست فود و نوشیدنی‌های سرد و گرم در کافه‌ رستوران‌های راه چوبی سرو می‌شوند. فضای دلپذیر این رستوران، با طراحی خاص و منحصربه‌فرد مکان مناسبی را برای گذراندن وقت و صرف غذا در کنار خانواده و دوستان فراهم نمود. رستوران اردک آبی یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های سلف سرویس تهران محسوب می‌شود.

البته همانند مسلم، رستوران تیلیت نیز فقط در وعده نهار میزبان شما عزیزان خواهد بود؛ اما مطمئن باشید در همین زمان کوتاه باصفاترین رستوران تهران را خواهید دید. این رستوران بزرگ یکی از معروف‌ترین رستوران‌هایی است که در آن هر شب موسیقی زنده اجرا می‌شود و اساساً اجرای موسیقی زنده از اصلی‌ترین جذابیت‌های آن محسوب می‌شود. منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی ایرانی باکیفیت با قیمتی مناسب به شمار می‌رود. رستوران شهربانو هر روز هفته از ساعت ۱۱ الی ۲۳ به صورت یکسره آماده سرویس‌دهی به مهمانان است. بازار تهران جذاب‌ترین مکان برای گردش و تماشای زیبایی‌های پایتخت است.