دسته‌ها
اخبار

بهترین دستور العمل های اسموتی سالم – یافته های غذایی مناسب


دستور تهیه اسموتی
دستور العمل های اسموتی

از دستور العمل های اسموتی سبز گرفته تا یک اسموتی توت فرنگی ابتدایی، ما تمام الهامات اسموتی مورد نیاز شما را در اینجا دریافت کرده ایم!

بیش از 100 دستور العمل اسموتی سالم را بررسی کنید و یاد بگیرید که چگونه اسموتی های سالم منحصر به فرد خود را در خانه با دستور تهیه اسموتی میوه ای اصلی ما درست کنید.

100 دستور تهیه اسموتی.

به زیباترین اسموتی های اینترنتی سلام کنید! اسموتی ها یک ایده عالی برای صبحانه، میان وعده یا حتی شام سالم هستند. در کمتر از 5 دقیقه می تو،د از چندین وعده میوه، سبزیجات، چربی های سالم و موارد دیگر لذت ببرید!

PS: بهترین دستور العمل های شیک پروتئین ما را نیز بررسی کنید!

اسموتی چیست؟

اسموتی یک نوشیدنی سرد و ،یبی است که از میوه های یخ زده، مایعاتی مانند آب یا شیر و سایر مواد افزودنی غذایی مانند کره آجیل، پودر پروتئین و پودر پروتئین تشکیل شده است.

اسموتی ها یک راه عالی برای بسته بندی مواد غذایی بدون تلاش زیاد هستند. انواع مختلفی از اسموتی ها مانند اسموتی سبز، اسموتی میوه، کاسه اسموتی و غیره وجود دارد.

3 عدد کاسه اسموتی

سه

دستور العمل های کاسه اسموتی

3 دستور العمل آسان برای کاسه اسموتی که در کمتر از 10 دقیقه با هم ،یب می شوند. یکی را انتخاب کنید: کاسه اسموتی توت فرنگی، کاسه اسموتی سبز، یا کاسه اسموتی موز کره بادام زمینی.

دریافت دستور العمل

اسموتی میوه ای با توت فرنگی روی آن.

بهترین مخلوط کن برای اسموتی ها

اول از همه، اجازه دهید در مورد وضعیت مخلوط کن صحبت کنیم. من می دانم که صدها مخلوط کن در بازار وجود دارد و پیدا ، یک مخلوط کننده من، برای شما می تواند بسیار ،ره آور باشد. یکی از چیزهایی که با تعداد انگشت شماری از مخلوط کن هایی که دارم یاد گرفتم این است که کیفیت مهم است. معمولاً کیفیت و قیمت با هم مطابقت دارند و کاملاً درست است.

من متوجه شده ام که هرچه مخلوط کن گرانتر و با کیفیت بالاتری داشته باشم، موفقیت بیشتری با چیزی که دارم درست می کنم … به خصوص اسموتی ها. جدیدترین و بهترین مخلوط کن که تا به حال داشته ام ویتامی، است.

ما یک ویتامی، و حدود 350 دلار در آمازون برای شما هزینه دارد. من در مورد این جانور حتی یک چیز بد برای گفتن ندارم. فوق العاده قدرتمند است، تمیز ، آن آسان است و ساخت اسموتی ها را همراه با چیزهای دیگر راحت می کند. همین الان می توانم به شما بگویم که این بهترین مخلوط کن است که تا به حال داشته ام و راه برگشتی وجود ندارد.

مورد علاقه ما

مخلوط کن

به دنبال ارتقاء مخلوط کن خود هستید؟ مورد علاقه ما را بررسی کنید مخلوط کن ویتامی،. این مخلوط کن با سرعت بالا مورد علاقه ما است که برای تهیه اسموتی، سوپ و کره آجیل عالی است.

هم اکنون ،یداری کنید

بیشتر توصیه هایی برای مخلوط کن اسموتی

من می‌خواستم برخی از مخلوط‌کن‌های عالی دیگر را که شخصاً مالک آنها هستم به اشتراک بگذارم و بسته به قیمت شما توصیه می‌کنم.

کم هزینه: مخلوط کن شخصی نینجا 59 دلار این یک مخلوط کن تک سرو عالی برای ،، است که می خواهند فضا را حفظ کنند. به علاوه شما نمی تو،د قیمت را ش،ت دهید.

هزینه متوسط: سیستم آشپزخانه نینجا 199 دلار من حدود 5 سال است که صاحب سیستم آشپزخانه نینجا هستم و دوست دارم که بین مخلوط کن، غذاساز و مخلوط کن اسموتی تک نفره قابل تعویض باشد. برای 229 دلار، شما واقعاً همه چیز را دریافت می کنید!

هزینه بالا: ویتامی، 5200 550 دلار با بالاترین قیمت، ویتامی، بهترین لوازم آشپزخانه ای است که تا به حال داشته ام. به م،ای واقعی کلمه همه چیز و همه چیز را ،د، پودر، مخلوط یا پوره می کند زیرا بسیار قدرتمند است! من به شدت توصیه می کنم، 10/10!

اسموتی در مخلوط کن 4 بار.

طرز تهیه اسموتی

اگر می‌خواهید چگونه یک اسموتی درست کنید، نگران نباشید، شما تنها ،ی نیستید که این را در گوگل جستجو می‌کنید! اگر در دانشگاه هستید، به یک صبحانه سریع نیاز دارید یا «هیچ چیزی در کابینت» ندارید، اسموتی‌ها چیز بسیار خوبی هستند که بد،د چگونه باید درست کنید. من دقیقاً نحوه درست ، اسموتی عالی را هر بار به شما آموزش خواهم داد.

ما فکر کردیم مفید است که یک معا، ایجاد کنیم تا بتو،د از آنچه در خانه دارید استفاده کنید!

اسموتی توت فرنگی چیا.

مرحله 1: مواد را جمع کنید

اسموتی ها به دنبال یافتن نسبت کامل میوه به مایع هستند. به همین دلیل است که در دستور العمل اسموتی اصلی ما، ما در مورد آن خواهید دید 1 فنجان مایع تا 2 فنجان میوه یخ زده. همچنین خواهید دید که ما در اسموتی های خود از یخ استفاده نمی کنیم زیرا متوجه می شویم که یخ طعم را رقیق می کند و هدف از استفاده از میوه های یخ زده را نادیده می گیرد!

  • 2 فنجان میوه یخ زده (موز، توت فرنگی، توت مخلوط، آناناس، مخلوط گرمسیری و غیره)
  • 1 فنجان مایع (آب پرتقال، شیر بادام، آب نارگیل، شیر نارگیل، آب)

ما می گوییم 2:1 با یک دانه نمک زیرا هر، ترجیح خود را دارد. برخی افراد دوست دارند اسموتی را با نی بنوشند و برخی دیگر دوست دارند آنقدر غلیظ باشد که با قاشق میل شود. بنابراین، با 1 فنجان مایع شروع کنید و به دلخواه مقدار بیشتری اضافه کنید.

علاوه بر نسبت 2:1 میوه به مایع، می تو،د مواد دیگری مانند پودر پروتئین، سبزیجات، ماست یون،، دانه ها و غیره را نیز اضافه کنید.

مرحله 2: مخلوط کنید

حالا وقت آن است که همه مواد را به مخلوط کن اضافه کنید. به یاد داشته باشید که همیشه می تو،د مایع بیشتری اضافه کنید، اما نمی تو،د آن را بردارید! ما به شما پیشنهاد می کنیم تا زم، که همه چیز صاف و یکدست شود، آن را با درجه بالا مخلوط کنید.

اگر از چیزی مانند کلم پیچ یا اسفناج استفاده می کنید، ممکن است مدتی طول بکشد تا مخلوط کن این کار را انجام دهد، فقط باید صبور باشید. بسته به اینکه میوه شما چقدر یخ زده است، ممکن است لازم باشد مخلوط کن را متوقف کنید و کناره های آن را با کاردک ،اش دهید و/یا مایع بیشتری اضافه کنید!

مرحله 3: سرو کنید

هنگامی که دستور اسموتی خود را به قوام دلخواه گرفتید، زمان سرو است. شما انتخاب هایی دارید: فنجان یا کاسه. کاسه های اسموتی در حال حاضر رایج هستند، اما همیشه می تو،د آن را با فنجان یا لیوان ک،یک نگه دارید.

اسموتی سبز در لیوان

ایده های تاپینگ اسموتی

تاپینگ ها را فراموش نکنید. اگر شما هم مثل من هستید، در مورد تاپینگ ها کوتاهی نمی کنید. اینها بعضی از علایق من است:

سوالات متداول

بهترین چیزها برای قرار دادن در اسموتی چیست؟

با میوه یخ زده شروع کنید و سپس یک مایع 2:1، میوه یخ زده را به مایع اضافه کنید. از آنجا، طعم های مورد علاقه خود مانند کره بادام زمینی، پودر پروتئین و سبزیجات را اضافه کنید.

آیا اسموتی ها برای کاهش وزن خوب هستند؟

اسموتی ها یک راه عالی برای دریافت مواد مغذی بسیار آسان هستند. سبزیجات، میوه های یخ زده و حتی سبزیجات یخ زده را در اسموتی های خود قرار دهید!

آیا اسموتی ها به ماست نیاز دارند؟

برای تهیه اسموتی خوشمزه نیازی به استفاده از ماست نیست.

چگونه یک اسموتی خوب درست می کنید؟

یک اسموتی خوب با نسبت 2:1 میوه یخ زده به مایع شروع می شود. از آنجا، مواد خوشمزه دیگری مانند ماست یون،، کره بادام زمینی و پودر پروتئین برای طعم و مزه اضافه می شود.

اسموتی در لیوان

دستور تهیه اسموتی میوه ای آسان

به دنبال تهیه دستور العمل های اسموتی سالم هستید؟ فقط با 2 ماده اولیه می تو،د هر ،یب طعمی از اسموتی را در سراسر جهان برای خودتان درست کنید. در اینجا یک “معا،” برای دستور پخت اسموتی اصلی وجود دارد که هرگز ناامید نخواهد شد.

آمادگی:10 دقایق

پختن:0 دقایق

جمع:10 دقایق

،اصر

  • 2 فنجان ها میوه یخ زده هر نوعی
  • 1 فنجان مایع شیر بادام، آب پرتقال، آب و غیره

افزودنی های اختیاری

  • 1/2 فنجان ماست یون، بدون چربی یا هر نوع ماست
  • 1/2 قاشق سوپخوری دانه های آسیاب شده کتان یا چیا
  • 1/4 فنجان پودر پروتئین آب پنیر، گیاهی، سویا و غیره
  • یک مشت سبزی اسفناج، کلم پیچ و غیره

دستورالعمل ها

  • میوه های یخ زده، مایعات و هر گونه افزودنی اختیاری را در یک مخلوط کن با سرعت بالا بریزید.

  • با حرارت بالا هم بزنید تا یکدست شود. بسته به میزان غلیظی که اسموتی خود را دوست دارید، ممکن است لازم باشد کمی مایع بیشتری اضافه کنید.

  • بلافاصله سرو کنید و روی آن را با تاپینگ های مورد علاقه خود سرو کنید.

نکات و نکات

  • اطلاعات تغذیه با 2 فنجان توت مخلوط منجمد و 1 فنجان شیر بادام ساده غیر شیرین مح،ه شد.

ارزش غذایی

کا،ی: 85کیلو کا،ی کربوهیدرات ها: 18g پروتئین: 2g چربی: 2g فیبر: 4g قند: 11g

اسموتی های سالم تر

در اینجا برخی از دستور العمل های اسموتی سالم Fit Foodie Finds مورد علاقه من و همچنین بهترین از بهترین ها در سراسر وب وجود دارد! لذت ببرید.

  1. شربت میوه ای سبز
  2. اسموتی توت فرنگی
  3. اسموتی موز کره بادام زمینی
  4. اسموتی اسفناج موز توت فرنگی
  5. اسموتی پروتئینی توت سه گانه
  6. شیک پروتئین موز
  7. اسموتی موز توت فرنگی با کره بادام زمینی
  8. اسموتی توت کدو تنبل
  9. اسموتی پروتئینی شکلاتی
  10. بهترین اسموتی کدو حلوایی
  11. شیک پروتئین توت فرنگی
  12. اسموتی موز بلوبری
  13. بهترین اسموتی صبحانه
  14. اسموتی سبز کره بادام زمینی
  15. اسموتی ماچا موز
  16. اسموتی پروتئینی ،ما شکلاتی تیره
  17. اسموتی تخمه چیا توت فرنگی خامه ای
  18. اسموتی موز
  19. کاسه اسموتی سبز انار
  20. یخمک پای سیب
  21. اسموتی سرد شکن
  22. اسموتی پروتئین پی بی و جی
  23. اسموتی سیب
  24. اسموتی توت فرنگی وارونه آناناس
  25. اسموتی خامه ای نارنجی
  26. اسموتی فنج، کره بادام زمینی
  27. کاسه اسموتی ،ما بلوبری
  28. نوعی نوشیدنی شیرین و کا،ی دار
  29. اسموتی کلم پیچ
  30. پوره آووکادو
  31. اسموتی هندوانه
  32. اسموتی هلو
  33. همه دستور تهیه اسموتی


منبع: https://fitfoodiefinds.com/100-healthy-smoothie-recipes/