دسته‌ها
اخبار

بری فرم گرفته با عسل و روغن فلفل قرمز


بری فرم گرفته با عسل و روغن فلفل قرمز

چند هفته پیش دیدم یک ویدیو در اینستاگرام از Myo Quinn که بری فرم گرفته را در یک غذاساز درست می کند، و من بلافاصله تحت تاثیر بافت خامه ای پنیر قرار گرفتم. بری بسیار مطبوع و صاف به نظر می رسید، و به نظر می رسید برای خدمت به بری بسیار سرگرم کننده باشد. علاوه بر این، آماده سازی نمی تواند ساده تر باشد: پوست بری را برش دهید، مخلوط کنید و سرو کنید.

تقریباً تمام دستور العمل های بری زده شده که من دیده ام، پنیر را با عسل و چاشنی های دیگر سرو می کنند. اما وقتی برای اولین بار ویدیوی بری را دیدم، فکر کردم که آیا با روغن چیلی خانگی من روی آن طعم خوبی خواهد داشت. خدای من خیلی خوشمزه است! روغن چیلی لایه ای از طعم دودی، سیر و تند را به بری و عسل اضافه می کند. من واقعاً مجبور شدم یکباره جلوی زیاد خوردنم را بگیرم!

طرز تهیه سوخاری شلاقی

DOUBLE VS TRIPLE CREME BRIE

به طور سنتی، بری با خامه دوبل تهیه می شود، بنابراین پنیر حداقل 60 درصد چربی کره دارد. همانطور که می تو،د تصور کنید، خامه سه گانه بری حتی چربی کره بیشتری دارد – حداقل 75٪. من این دستور را با پنیر بری خامه ای دوتایی و سه گانه امتحان کردم و فکر می کنم هر کدام برای هم زدن خوب باشد. با این حال، بری ، سه گانه ظاهری نرم و ابریشمی تر می دهد. با خیال راحت با هر یک از انواع Brie آزمایش کنید.

بری چرخ و ،

چرخ پنیر یا ،؟

قبل از اینکه بری را در غذاساز مخلوط کنید، باید پوست آن را برش دهید تا مطمئن شوید که بری زده شده خوب و خامه ای است. من متوجه شده ام که کار ، با ، های بزرگ Brie آسان تر است. به سادگی ، را روی آن قرار دهید و پوست آن را برش دهید. از طرف دیگر، چرخ‌های پنیر بری معمولاً پوست بسیار بیشتری در اطراف سطح دارند. بنابراین، زمان بیشتری می‌برد و تجربه‌ای آشفته‌تر خواهد بود.

چه مقدار پنیر برای استفاده

اگر به 6 تا 8 نفر خدمت می کنید، 16 تا 18 اونس بری (با پوست سالم وزن شده) باید زیاد باشد. همچنین اگر به افراد کمتری خدمات می دهید، می تو،د از 8 تا 10 اونس بری استفاده کنید. با این حال، برای اینکه تیغه ها به درستی پنیر را مخلوط کنند، باید یک غذاساز کوچکتر داشته باشید (بزرگتر از یک پردازنده 7 فنج،).

برش دادن پوست

وقتی پوست را برش می‌زنید، مطمئن شوید که بری سرد است. پنیر با رسیدن به دمای اتاق نرم می شود و تمیز ، آن را دشوارتر می کند.

برش پوست بری
سعی کردم خیلی نزدیک به پوست برش بزنم و بیش از ارزشش آشفتگی ایجاد کردم

چون دوست ندارم اسراف کنم، ابتدا سعی کردم پوست آن را خیلی نزدیک به لبه برش بزنم تا پنیر زیاد بریده نشود. در واقعیت، من بیش از ارزش آن آشفتگی ایجاد کردم (ع، بالا را ببینید). به همین دلیل پیشنهاد می کنم پنیر را کمی عمیق تر برش دهید تا به راحتی پوست آن را یک تکه برش دهید. سپس با یک قاشق پنیر را از داخل پوست جدا کنید.

پوست را برش بزنید و پنیر را با قاشق جدا کنید
از یک قاشق برای برداشتن پنیر داخل پوست استفاده کنید

پنیر را مکعبی ،د کرده و حدود 45 دقیقه در بشقاب قرار دهید تا به دمای محیط برسد.

روش‌های متداول تهیه بری پف شده

همانطور که من در مورد دستور العمل های بری فرم گرفته تحقیق کردم، متوجه شدم که دو روش رایج برای تهیه بری فرم گرفته استفاده از می،ر یا غذاساز است.

با روش می،ر ایستاده، باید مقدار بیشتری از بری را یکباره حدود 10 دقیقه هم بزنید تا پنیر به بافت خامه ای ایده آل خود برسد. من ،ی را دیده ام که به جای آن از مخلوط کن دستی استفاده می کند، که کار می کند اما به ماهیچه های بیشتری نیاز دارد، به خصوص وقتی که Brie هنوز سفت است.

زیبایی از روش غذاساز این است که شما می تو،د بری را خیلی سریعتر شلاق بزنید. کمتر از 90 ث،ه طول کشید تا 16 اونس بری را بزنم. علاوه بر این، می‌تو،د هر بار 8 اونس بری را هم بزنید، به شرطی که غذاساز شما خیلی بزرگ نباشد. من از غذاساز 7 فنج، خود برای هم زدن 8 اونس بری استفاده کردم که نتایج عالی داشت. اگر غذاساز بزرگتری دارید، باید مقدار بری را دو برابر کنید تا تیغه ها بتوانند پنیر را به درستی مخلوط کنند.

بری شلاق خورده

شلاق بری

تمام بری را به کاسه غذاساز خود اضافه کنید. پنیر را حدود 15 تا 20 ث،ه مخلوط کنید. پنیر در ابتدا به صورت یک توده بزرگ جمع می شود اما پخش می شود. با استفاده از یک کاردک، دو طرف کاسه را بتراشید و سپس پنیر را دوباره به مدت 15 ث،ه دیگر مخلوط کنید.

دو طرف کاسه را دوباره ب،اشید و 10 تا 15 ث،ه دیگر هم بزنید تا بری مانند قوام کره نرم شده شود. اگر هنوز شبیه کره زده نشده است، کناره های کاسه را بتراشید و دوباره 10 ث،ه دیگر هم بزنید. کل این فرآیند نباید بیش از یک دقیقه تا یک دقیقه و نیم طول بکشد.

درست ، روغن چیلی

ساخت روغن چیلی

قبل یا بلافاصله بعد از تهیه بری، روغن چیلی را درست کنید تا روغن زمان دم کشیدن با ادویه ها را داشته باشد. این همان روغن چیلی است که من برای سالاد خیار ،د شده چینی خود استفاده می کنم. من فقط مقدار سیر را زیاد کردم و مقدار نمک را کمی کاهش دادم.

روغن را در یک قابلمه گرم کنید تا به دمای 325 درجه فارنهایت تا 350 درجه فارنهایت برسد. سپس روغن داغ را با احتیاط روی ادویه ها بریزید: سیر ،د شده، زنجبیل، فلفل چیلی داغ، گوچوگارو (فلفل کره ای) و نمک. گوچوگارو به روغن چیلی طعم دودی دوست داشتنی می دهد. می تو،د آن را در فروشگاه های مواد غذایی آسیایی یا در فروشگاه های مواد غذایی پیدا کنید آمازون.

گوچوگارو (فلفل قرمز کره ای)
گوچوگارو (فلفل قرمز کره ای)

اطمینان حاصل کنید که ادویه ها را در یک کاسه مقاوم در برابر حرارت نگه دارید. همچنین می تو،د ادویه ها را در قابلمه ای بریزید و روغن داغ را روی ادویه ها بریزید.

بری شلاق خورده

FINISHING WHIPPED BRIE

وقتی بری را هم زدید، آن را به یک کاسه منتقل کنید. با پشت قاشق آن را صاف کنید. سپس، عسل را روی بری بریزید. من دوست دارم از حدود 1 1/2 قاشق غذاخوری عسل استفاده کنم اما با خیال راحت بیشتر یا کمتر اضافه کنید. سپس مقداری از مواد جامد را از روغن چیلی خارج کرده و روی آن بریزید. اگر روغن را هم بریزید خوب است اما سعی کنید بیشتر روی مواد جامد تمرکز کنید. پیازهای خلال شده و کنجد تفت داده شده را روی آن بپاشید و بلافاصله سرو کنید. با کراکر یا تکه های نان تست شده باگت سرو کنید!

آیا می توانم سوپ شلاقی را از قبل درست کنم؟

بستگی دارد. بافت بری درست بعد از هم زدن و تا چند ساعت آینده بهتر است. اگر قصد دارید این دیپ را برای جمع آوری در خانه شخص دیگری بیاورید، بری را مکعبی کنید و در دمای اتاق بگذارید. وقتی به مقصد رسیدید، بری را در آنجا شلاق بزنید. اگر به مک، در فضای باز می روید، درست قبل از ،وج، بری را شلاق بزنید. بری را در ظرفی نگهداری کنید و آن را جدا از سایر مواد اضافه کنید. هنگامی که آماده سرو هستید، به سادگی بری را روی یک بشقاب یا کاسه پهن کنید و سپس مواد را اضافه کنید.

سالاد خیار ،د شده چینی
برای درست ، سالاد خیار من از روغن چیلی باقی مانده استفاده کنید!

با باقی مانده روغن چیلی چه کنیم؟

مقدار زیادی روغن فلفل قرمز باقی مانده است، اما راه های زیادی وجود دارد که می تو،د از آن لذت ببرید. من دوست دارم چند قاشق غذاخوری از روغن را در سس کوفته سویا و سرکه ام مخلوط کنم. همچنین می تو،د از آن برای سرخ ،ی استفاده کنید یا آن را با رشته فرنگی بریزید. در اینجا نیز چند دستور العمل وجود دارد که با روغن فلفل به خوبی کار می کنند:

بری فرم گرفته با روغن چیلی

PIN EMAIL PIN

خدمات: 8

نویسنده: لیزا لین

بری فرم گرفته با عسل و روغن فلفل قرمز

این بری فرم گرفته غنی و خامه‌ای، غذایی است که می‌خواهید در گردهمایی بعدی خود سرو کنید. پنیر را با عسل و روغن چیلی پر کنید تا یک پیش غذای غیر قابل مقاومت در مهم، داشته باشید. پنیر بهتر است بلافاصله پس از هم زدن سرو شود. وقتی پوست را برش می‌زنید، مطمئن شوید که بری سرد است. هنگامی که بری سرد و جامد است، کنترل آن بسیار آسان تر خواهد بود. نکات مربوط به نصف ، دستور را ببینید.

زمان آماده سازی25 دقیقه

زمان پخت15 دقیقه

زمان کل45 دقیقه

،اصر

روغن تند

  • 1 1/2 قاشق چای خوری دانههای فلفل قرمز، (نگاه کنید به یادداشت 1)
  • 2 قاشق غذاخوری گوچوگارو (فلفل کره ای)، (نگاه کنید به یادداشت 2)
  • 1/2 قاشق چایخوری (2 گرم) نمک کوشر کریستال الماس، یا 1/4 قاشق چایخوری نمک دریا
  • 1 1/2 قاشق غذاخوری سیر ریز ریز شده
  • 1 قاشق سوپخوری زنجبیل ساییده
  • 1/3 فنجان (78 میلی لیتر) گ،نگ، گیاهی یا هر روغن خنثی

بری و تاپینگ

  • 16 تا 18 اونس بری سرد، می تو،د از ، بری دو یا سه گانه استفاده کنید (به یادداشت 3 مراجعه کنید)
  • 1 1/2 قاشق غذاخوری عسل، بیشتر به طعم اضافه کنید
  • 1 تا 1 1/2 قاشق غذاخوری جامدات روغن فلفل قرمز، بیشتر به طعم اضافه کنید
  • 1 قاشق سوپخوری پیازچه خلال شده
  • 1 قاشق چایخوری کنجد برشته شده

دستورالعمل ها

روغن چیلی درست کنید

  • فلکه های فلفل قرمز، گوچوگارو، نمک، سیر ،د شده و زنجبیل ،د شده را در ظرفی قرار دهید که گرما را تحمل کند، مانند سرامیک یا کاسه همزن فولادی ضد زنگ (به یادداشت 4 مراجعه کنید) 1/3 فنجان روغن را در یک قابلمه بریزید و روی حرارت قرار دهید. متوسط ​​به بالا برای حدود 2 تا 3 دقیقه، تا زم، که روغن به 325 درجه فارنهایت تا 350 درجه فارنهایت (162 درجه سانتیگراد تا 176 درجه سانتیگراد) برسد. حرارت را خاموش کنید. روغن داغ را با دقت روی ادویه ها بریزید. سپس روغن را کنار بگذارید تا دم بکشد.

بری را شلاق بزنید

  • بری را به کاسه غذاساز منتقل کنید. پنیر را حدود 15 تا 20 ث،ه مخلوط کنید. پنیر به صورت توده ای بزرگ جمع می شود اما در نهایت باید پخش شود. با استفاده از یک کاردک، دو طرف کاسه را بتراشید و سپس پنیر را دوباره به مدت 15 ث،ه دیگر مخلوط کنید.

  • دو طرف کاسه را دوباره ب،اشید و 10 تا 15 ث،ه دیگر هم بزنید تا بری مانند قوام کره نرم شده شود. اگر نه، کناره های کاسه را بتراشید و دوباره 10 ث،ه دیگر هم بزنید. کل این فرآیند نباید بیش از یک دقیقه تا یک دقیقه و نیم طول بکشد.

جمع آوری کنید

  • وقتی بری را هم زدید، آن را به یک کاسه منتقل کنید. با پشت قاشق آن را صاف کنید. روی بری عسل بپاشید. سپس مقداری از مواد جامد را از روغن فلفل خارج کرده و روی آن بریزید. اگر روغن را هم بریزید خوب است اما سعی کنید بیشتر روی مواد جامد تمرکز کنید.

  • پیازهای خلال شده و کنجد برشته شده را روی پنیر بپاشید. بلافاصله با کراکر یا برش های نان تست شده باگت سرو کنید!

یادداشت

  1. اینها فلفل قرمز استاندارد هستند که می تو،د در راهروهای ادویه فروشی خود پیدا کنید. آنها باید یک سطح متوسط ​​از ادویه (یا تندتر، اگر می خواهید).
  2. من عاشق استفاده از گوچوگارو برای روغن چیلی خود هستم زیرا دارای ادویه لطیف و طعم دودی ملایمی است. مهمتر از آن، روغن فلفل قرمز را به رنگ قرمز زیبا تبدیل می کند که بی نظیر است. می تو،د گوچوگارو را در سوپرمارکت های کره ای در کیسه های بزرگ پیدا کنید. من همچنین عاشق گوچوگارو مادرشوهر هستم که در شیشه های کوچک یا کیسه های بزرگتر عرضه می شود.
  3. پنیر بری خامه ای دوتایی یا سه گانه با این دستور العمل کار می کند. ، سه گانه بری تمایل دارد تا به رنگ ابریشمی تر درآید.
  4. اگر کاسه مقاوم در برابر حرارت ندارید، می تو،د ادویه ها را در قابلمه ای بریزید و از یکی دیگر برای گرم ، روغن استفاده کنید.
  5. نصف ، دستور غذا: می تو،د از 8 تا 10 اونس بری استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که از یک غذاساز کوچکتر (بزرگتر از یک پردازنده 7 فنج،) استفاده کنید تا تیغه ها به خوبی پنیر را مخلوط کنند.
  6. با باقی مانده روغن چیلی چه کنیم: از روغن باقی مانده به ،وان دیپ برای کوفته ها استفاده کنید، آن را با رشته فرنگی بریزید، یا از آن برای تهیه سالاد خیار ،د شده استفاده کنید.

تغذیه

خدمت: 0.13دستور آشپزی | کا،ی: 240کیلو کا،ی | کربوهیدرات ها: 3.6g | پروتئین: 11.8g | چربی: 20.1g | چربی های اشباع شده: 10.5g | کلسترول: 57میلی گرم | سدیم: 394میلی گرم | قند: 3.5g

آیا شما این دستور العمل را ساخته اید؟بر،ب بزنید @،olisalin یا یک امتیاز ستاره بگذارید و در وبلاگ نظر دهید!




منبع: https://healthynibblesandbits.com/whipped-brie-،ney-chili-oil/