دسته‌ها
اخبار

بالاترین: لیست 12 بهترین غذای خارجی مجلسی برای مهمانی-غذای رژیمی

در ادامه این مقاله سعی شده تا برخی از شناخته شده ترین غذاهای جهان بیان شود. اسپاگتی با سس قارچ و گوجه فرنگی یک غذای بدون گوشت و خوشمزه است. اگر میخواهید یک وعده غذایی خوشمزه و گیاهی درست کنید که مورد علاقه بچه ها باشد حتما این غذای قارچی بدون گوشت را امتحان کنید.

  • یکی دیگه از غذاهای شمالی تو لیست انواع غذا با مرغ و برنج که به شدت به افرادی که به غذاهای ترش علاقه دارن پیشنهاد میشه.
  • به عنوان مثال، در نواحی آمریکای شمالی می‌ توانید غذاهایی مثل لابستر یا تو چودر خرچنگ را پیدا کنید.
  • غذاییه که همه جا حضور داره و از خونه گرفته تا مهمونی، رستوران یا این غذا حضور داره یا بوی مطبوعش توی فضا پخش شده.

پس از کباب کردن کامل بر روی آن مقداری آب نمک ریخته و با گاز زدن شروع به میل کردن آن کنید . یک میان وعده سالم و مقوی که در سرتاسر جهان یافت می شود. خرچنگ هندی را به همراه مقداری کره و سیر سرو می کنند که موجب خاص شدن این غذا نسبت به سایر غذاهای طبخ شده توسط خرچنگ می شود. غذایی دریایی که سیر و کره به آن طعمی عالی و فوق العاده می بخشد. لچان که از گوشت خوک کاملا جوان تهیه می شود غذای ملی فیلیپین محسوب می شود .

رستوران غذاهای خارجی در تهران

ماتسو نان ورنیامده‌ای است که یهودیان در حین فرار از مصر باستان می‌خوردند. مواد اولیه این سوپ نان ماتسو یا فطیر، تخم‌مرغ، آب، مرغ، سبزیجات و چربی هایی مانند مارگارین یا چربی مرغ است. سوپ ماتسو بال در اروپای مرکزی با نام نودل و نودلا و در کشور آمریکا به ماتسو بال شهرت دارد. رستوران گردان برج سفید ، در خیابان پاسداران روبه روی بوستان ششم واقع شده است‌. این رستوران ، که در طبقه پانزدهم برج قرار دارد، با انواع غذاهای دریایی، فرانسوی و ایتالیایی پذیرای ذائقه و سلیقه شما خواهد بود.

کوفته پنیری ایتالیایی، یک شام سبک و خوشمزه است کوفته یکی از خوشمزه ترین غذاهایی است که انواع و اقسام… این غذای کانادایی از سیب زمینی سرخ کرده و تکه‌هایی از پنیر تهیه شده از شیر ترش تهیه میشه. معمولا هم مقداری از آب گوشت رو برای طعم و مزه‌ای بهتر به Poutine اضافه میکنن.

بهترین غذا های خارجی

غذاهای هر کشور بخشی از فرهنگ آن سرزمین را تشکیل می‌دهند و چندش نامیدن آن‌ها شاید درست نباشد. با این حال برخی از غذاها علاوه بر اینکه سرو شدن آن‌ها ظاهری به دور از شئونات انسانی است و حتی در برخی از موارد مانند سوپ خفاش ممکن است باعث ایجاد بیماری شود. نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما حاضر به امتحان کردن چندش ترین غذاهای دنیا هستید یا ترجیح می‌دهید حتی در سفرهای خارجی هم غذاهای شناخته شده را میل کنید.

چلو جوجه کباب

لطفا از لاگین کردن به بالاترین در اینجا اکیدا خودداری بفرمایید. اپلیکیشن آموزش آنلاین آشپزی را حتما نصب کنید و به عنوان یک کتاب دیجیتالی آشپزی از آن استفاده کنید. خواستگاه این پیتزا شهر ناپل در جنوب ایتالیا می باشد.

برای کمک به سایت ما و گسترش آموزش در بین هموطنان، در سایتها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی لینک سایت ما را درج کنید. فرهنگ غذا به معنای اقدامات، طرز فکر، باور و مجموعه‌ ای از همه موارد از جمله توزیع و مصرف غذا است. همچنین شامل این می‌ شود که افراد چگونه از غذا برای نشان دادن هویت، جشن ها، ارتباطات و خلاقیت خود استفاده می‌ کنند.

ایتالیایی ها عاشق غذا هستند و توانسته اند بسیاری از غذاهای پرطرفدار در جهان را به نام خود ثبت کنند. یک پاستای بسیار معروف در جهان که در عین حال یکی از قدیمی ترین دستور پخت ها را نیز دارا می باشد. غذای سنتی از بولونیا که با ریختن گوشت و سس و پنیر بین لایه های متناوب پاستا حاصل می شود. نوعی دیگر از لازانیای ناپلیایی وجود دارد که از سوسیس، پنیر ریکوتا و گوشت قلقلی تشکیل شده واز پنیر موزارلا به جای سس استفاده می شود.