دسته‌ها
اخبار

اسموتی چغندر موز – بر اساس یک بودجه گیاهی


چه چیزی در این مورد دوست داشتنی نیست اسموتی چغندر موز?? برای یک صبحانه یا میان وعده سریع 10 دقیقه ای عالی عمل می کند! از آنجایی که چغندر در بیشتر ایام سال همراه با موز و تمشک یخ زده در دسترس است، این اسموتی چغندر در هر زم، از سال می توان از آن لذت برد.

اسموتی چغندر موز را در یک فنجان شیشه ای در برابر پس زمینه ای روشن کامل کرد

اسموتی ها راهی عالی برای قرار دادن سبزیجات در صبحانه و میان وعده های شما هستند. موز به شیرین شدن چغندر کمک می کند و طعم خاکی آن را کمی کاهش می دهد.

اگر چغندر دوست دارید، ممکن است لذت ببرید توپ های انرژی چغندر، یک کاسه اسموتی چغندر، یا برخی چغندر ترشی دسته ای کوچک.

چرا این دستور العمل کار می کند

  • این اسموچی کامل است – منظورم اسموتی برای روز ولنتاین است!
  • مواد عمدتا ساده. مواردی که پیدا ، آنها کمی سخت تر است، کاملا اختیاری هستند، به این م،ی که می تو،د به سادگی از آنها رد شوید.
  • مملو از مواد مغذی و به طور طبیعی شیرین شده است.

آنچه در این دستور غذا می گنجد

ممکن است برخی از مواد جدید در این دستور غذا وجود داشته باشد که قبلاً درباره آنها نشنیده اید، بنابراین بیایید به نکات برجسته نگاه کنیم تا بیشتر در مورد آنها بد،د. لیست کامل مواد و مقادیر در کارت دستور غذا موجود است.

مواد تشکیل دهنده اسموتی چغندر موز با یک سطح سفید اندازه گیری شده است
  • چغندر: چغندر سرشار از آنتی ا،یدان ها و سایر مواد مغذی است. آنها رنگ صورتی یا قرمز روشن را به اسموتی می دهند. اگر طعم آنها را دوست ندارید نگران نباشید زیرا وقتی پخته می شوند و با سایر مواد خفه شده مخلوط می شوند، طعم خاکی خود را از دست می دهند.
  • موز: به طور طبیعی اسموتی را شیرین می کند و همچنین به ،ی شدن آن کمک می کند.
  • شیر غیر لبنی: مارک مورد علاقه یا مقرون به صرفه شما بسیار عالی عمل می کند!
  • آب لیمو: برای بهترین طعم از تازه استفاده کنید.
  • تمشک: سهولت تمشک منجمد یک گزینه مقرون به صرفه و کارآمد است. به علاوه اسموتی را غلیظ تر می کند و نیاز به یخ را از بین می برد.
  • دانه چیا و دانه شاهدانه: اینها گران‌تر هستند، بنابراین اختیاری هستند، اما می‌تو،د با ،ید عمده کمی صرفه‌جویی کنید. همچنین، شما معمولاً از آنها در مقادیر کم استفاده می کنید تا کمی ماندگار شوند. مزیت استفاده از آنها این است که پروتئین و چربی های سالم را به اسموتی اضافه می کنند.
  • پودر ریشه ماکا: ماکا در کوه های آند در آمریکای ج،ی رشد می کند. همچنین اختیاری است، اما اگر تصمیم به ،ید آن دارید، اغلب در فروشگاه های مواد غذایی سالم یا آنلاین موجود است.

انواع اسموتی

به دنبال راه هایی برای تقویت تغذیه در اسموتی خود هستید؟ در اینجا برخی از مواد مورد علاقه من برای افزودن یا تعویض وجود دارد!

  • نه چیا یا کنف؟ به جای آن از کتان استفاده کنید!
  • آیا می خواهید پروتئین اضافه کنید؟ آجیل، کره آجیل، یک پیمانه پودر پروتئین گیاهی مورد علاقه خود یا حتی مقداری نرم را اضافه کنید. توفو ابریشمی.
  • تمشک ها را عوض کنید. این اسموتی چغندر با هر نوع توت عالی کار می کند، بنابراین آنها را با دیگری عوض کنید یا از انواع توت ها استفاده کنید.
  • آیا نمی خواهید چغندر را بپزید؟ در بخش محصولات، چغندر منجمد یا از قبل پخته شده را انتخاب کنید!

طرز تهیه اسموتی چغندر

برای این دستور غذا باید کمی برنامه ریزی کنید زیرا نیاز به پختن چغندر تازه دارد. می تو،د این کار را زودتر از موعد انجام دهید تا کار را آسان تر کنید.

  • 1) مطمئن شوید که چغندر را خیلی خوب بشویید. سپس سر و دم چغندر را برش دهید. آن را به مکعب های نیم اینچی ،د کنید. قرار است با هم ،یب شوند، بنابراین نیازی به زیبا ، آنها نیست!
  • 2) چغندرها را در آب جوش بپزید حدود پنج دقیقه یا تا زم، که به اندازه کافی نرم شوند تا خوب با هم ،یب شوند. آنها را کنار بگذارید تا خنک شوند.
فرآیند اضافه ، چغندر به گلدان
  • 3) اضافه ، موز پوست کنده، چغندر، شیر گیاهی، آب لیمو، تمشک، دانه ها و پودر ریشه ماکا را در مخلوط کن قرار دهید.
فرآیند اضافه ، مواد اسموتی چغندر موز به مخلوط کن
  • 4) همه مواد را با هم مخلوط کنید تا زم، که ،یب و یکدست شوند! لذت بردن.

نکات تخصصی

  • هنگام ب، چغندر، هرچه ریز ریزتر باشد، سریعتر پخته می شوند.
  • برای یک اسموتی سرد (از تمشک یخ زده) حتما به چغندرها زمان دهید تا خنک شوند.
  • از موز یخ زده استفاده کنید برای یک اسموتی خامه ای تر و شیک مانند تر. به سادگی آنها را به صورت دسته ای برش دهید و در فریزر نگهداری کنید تا اسموتی بگیرید. این یک راه عالی برای استفاده از موز بیش از حد رسیده به جای دور ریختن آنها است!

سوالات متداول

آیا می توانم با چغندر خام اسموتی درست کنم؟

بله، تو میتونی! مخلوط ، آنها دشوارتر است، بنابراین به یک مخلوط کن با سرعت بالا نیاز خواهید داشت. چغندر خام نیز طعم خاکی تری دارد، بنابراین توجه داشته باشید که ممکن است بر طعم اسموتی تأثیر بگذارد.

چه میوه ای با چغندر خوب می شود؟

تعداد زیادی از آنها می تو،د استفاده کنید از جمله سیب و آب سیب، انواع توت ها، مرکبات از جمله پرتقال، لیمو و گریپ فروت، کرن بری، انبه، انار و هندوانه.

اسموتی چغندر موز را در یک فنجان شیشه ای در برابر پس زمینه ای روشن کامل کرد

دستور العمل های بیشتر اسموتی

ع، ها توسط آلفونسو رویا

دو عدد اسموتی چغندر موز در یک فنجان شیشه ای در برابر پس زمینه ای روشن
اسموتی چغندر موز را در یک فنجان شیشه ای در برابر پس زمینه ای روشن کامل کرد

اسموتی چغندر موز

متیو اسمیت

چه چیزی را در مورد این اسموتی چغندر موز دوست ندارید؟ برای یک صبحانه یا میان وعده سریع 10 دقیقه ای عالی عمل می کند! از آنجایی که چغندر در بیشتر ایام سال به همراه موز و تمشک منجمد موجود است، این اسموتی چغندر را می توان در هر زم، از سال میل کرد.

زمان آماده سازی 5 دقیقه

زمان پخت 5 دقیقه

زمان کل 10 دقیقه

دوره صبحانه ناهار

غذا آمریکایی

خدمات 1 خدمت ،

کا،ی 246 کیلو کا،ی

  • سر و دم چغندر را جدا کرده و بشویید و تمیز کنید. (نیازی به کندن پوست نیست.) چغندر را به مکعب های نیم اینچی ،د کنید. قرار است با هم ،یب شوند، بنابراین نیازی به زیبا ، آنها نیست! هرچه ریز ریزتر باشد، سریعتر پخته می شود، هرچند…

  • آب را در یک قابلمه کوچک به جوش بیاورید. چغندرهای ،د شده را اضافه کنید. حدود 5 دقیقه بپزید (یا آنقدر طول، که به راحتی مخلوط شوند – شما بهتر از من مخلوط کن خود را می شناسید!).

  • در این فاصله، موز پوست کنده، شیر غیر لبنی، آبلیمو، تمشک، دانه ها و پودر ریشه ماکا (در صورت استفاده) را به مخلوط کن اضافه کنید.

  • وقتی پخت چغندرها تمام شد، آن را صاف کرده و فقط چغندرها را به مخلوط کن اضافه کنید. اگر اسموتی خود را خنک (از تمشک یخ زده) ترجیح می دهید، اضافه ، چغندر داغ بخارپز، نوشیدنی شما را کمی گرم می کند، بنابراین اجازه دهید تا زم، که دوست دارید خنک شود. وقتی آماده شد، همه مواد را با هم مخلوط کنید تا خوب با هم ،یب شوند.

  • هنگام ب، چغندر، هرچه ریز ریزتر باشد، سریعتر پخته می شوند.
  • برای یک اسموتی سرد (از تمشک یخ زده) حتما به چغندرها زمان دهید تا خنک شوند.
  • از موز یخ زده استفاده کنید برای یک اسموتی خامه ای تر و شیک مانند تر. به سادگی آنها را به صورت دسته ای برش دهید و در فریزر نگهداری کنید تا اسموتی بگیرید. این یک راه عالی برای استفاده از موز بیش از حد رسیده به جای دور ریختن آنها است!

کا،ی: 246کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 46gپروتئین: 7gچربی: 6gچربی های اشباع شده: 0.4gچربی های چند غیر اشباع: 4gچربی اشباع شده: 1gچربی ترانس: 0.01gسدیم: 247میلی گرمپتاسیم: 808میلی گرمفیبر: 12gقند: 23gویتامین A: 155IUویتامین سی: 37میلی گرمکلسیم: 235میلی گرماهن: 2میلی گرم

سلب مسئولیت: اگرچه plantbasedonabudget.com سعی در ارائه اطلاعات دقیق تغذیه ای دارد، لطفاً توجه داشته باشید که اینها فقط ،ن هستند. اطلاعات تغذیه ای ممکن است بر اساس نوع محصول، نام تجاری ،یداری شده و سایر روش های غیر قابل پیش بینی تحت تأثیر قرار گیرد. Plantbasedonabudget.com هیچ مسئولیتی در قبال هیچ گونه ضرر و زیان ناشی از اتکای شما به اطلاعات تغذیه ای نخواهد داشت. اگر نیاز به پیروی از رژیم کا،ی خاصی دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.


منبع: https://plantbasedonabudget.com/will-you-beet-my-valentine-smoothie/