دسته‌ها
اخبار

استیک کلم پخته آسان | COOKTORIA


توسط ت،ا شف · این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد

اینها استیک کلم پخته شده آسان یک غذای ساده و خوش طعم درست کنید که خیلی آسان است! سالم و خوشمزه، می تو،د این غذا را به ،وان غذای جانبی یا غذای اصلی خود تنها با استفاده از شش ماده درست کنید.

استیک کلم پخته شده روی یک ورقه پخت

من فقط طعم این استیک های کلم پخته آسان را دوست دارم! لطیف اما با کمی جویدن، برگ های کلم بعد از تفت دادن با چاشنی و روغن روی آن، از بیرون کمی ترد می شوند. آنها طعم زیادی را از پودر سیر و پاپریکا و همچنین فلفل قرمز جذب می کنند (اگر دوست دارید کمی گرما به سبزیجاتتان بخورد).

این دستور غذای وگان، گیاهخواری، بدون گلوتن و پالئو برای هر ،ی که رژیم غذایی خاصی دارد است. اما می‌تو،د هر طور که دوست دارید مواد را اضافه کرده و جایگزین کنید تا این برای هر ،ی که آن را سرو می‌کنید من، باشد. این یک غذای اصلی عالی است، به خصوص وقتی که با سیب زمینی یا پروتئین همراه شود. یا می تو،د آن را به ،وان پیش غذا با مقداری پاستا میل کنید. هرچی باشه خوشمزه میشه بیایید ببینیم برای درست ، این استیک های کلم پخته شده به چه چیزهایی نیاز دارید.

آموزش تصویری

محتویات اصلی

  • کلم. کلم سبز برای این غذا بهترین است، اما کلم قرمز نیز انتخاب خوبی است.
  • روغن زیتون. من ترجیح می دهم از این روغن با کلم استفاده کنم، اما می تو،د از روغن های دیگر مانند آووکادو، کانولا یا روغن آفتابگردان نیز استفاده کنید.
  • ادویه ها. نمک، پودر سیر و پاپریکا تمام چیزی است که برای طعم دادن به این غذا نیاز دارید.
  • تکه های فلفل قرمز. این مقداری گرما را اضافه می کند، بنابراین می تو،د به مقدار دلخواه یا کم (یا هیچ کدام) استفاده کنید.

طرز تهیه این استیک کلم پخته

1. ساقه های کلم را از سر جدا کنید و سپس هر کدام را از وسط نصف کنید. سپس دوباره آنها را از وسط نصف کنید. از هر سر باید چهار دایره مسطح کلم با ضخامت حدود ¾ تا 1 اینچ داشته باشید.

برش کلم به استیک

2. استیک های کلم خود را روی یک فر با کاغذ روغنی قرار دهید و بین هر کدام کمی فاصله بگذارید تا به پخت یکنواخت کمک کند.

استیک های کلم روی یک ورقه پخت

3. کلم ها را با برس روغن زیتون ،ید، حتما آنها را کاملا بپوش،د. سپس
نمک، پودر سیر و پاپریکا را سخاوتمندانه روی آن بپاشید.

اضافه ، ادویه به کلم

4. استیک ها را برگرد،د و این کار را تکرار کنید، روی آنها روغن ،ید و روی چاشنی ها بپاشید. سپس در صورت تمایل به هر کدام یک تکه فلفل قرمز اضافه کنید.

کلم را پر کنید و دوباره چاشنی بزنید

5. آنها را در دمای 400 درجه فارنهایت به مدت 25-35 دقیقه بپزید تا زم، که برگها قهوه ای شده و مرکز آنها خوب و نرم شود. این کلم استیک ها را به صورت گرم و بیرون از فر سرو کنید.

استیک کلم پخته شده از نمای نزدیک

نکاتی برای بهترین استیک کلم پخته شده

  • کلم مرغوب را انتخاب کنید. وقتی کلم کلم خود را برای تهیه این غذا می ،ید، به دنبال آنهایی باشید که ترد و تازه و دارای برگهای فشرده و فشرده هستند. از آنهایی که برگهای شل زیادی آویزان هستند اجتناب کنید. و کلم شما باید نسبت به اندازه اش سنگین باشد.
  • استیک ها را روی ظرف پخت پخش کنید. شما به هوای گرم فر نیاز دارید تا به همه طرف کلم برسد، بنابراین مهم است که بین هر کدام فاصله کمی برای گردش هوای من، بگذارید. با این روش پخت و پز یکنواخت و در پایان نتایج ترد و لطیف تری خواهید داشت.
  • هر دو طرف را مزه دار کنید. اطمینان حاصل کنید که ابتدا یک طرف استیک ها را مزه دار کرده و سپس آن را برگرد،د تا طرف دیگر را مزه دار کنید. این به جذب طعم دهنده از دو طرف به کلم کمک می کند و فرآیند را کامل تر می کند.
  • روغن را نادیده نگیرید. وقتی استیک‌های کلم را روغن می‌زنید، مطمئن شوید که این کار را سخاوتمندانه انجام می‌دهید. نمی‌خواهید این مرحله را نادیده بگیرید زیرا نه تنها به نرم شدن استیک‌های کلم کمک می‌کند، بلکه به ،بیدن چاشنی‌های اضافه‌شده و نسوختن آن در حین تفت دادن کمک می‌کند.

تغییرات این دستور غذا

  • آن را شیرین و تند درست کنید. مقداری عسل و سریراچا را قبل از تفت دادن به کلم اضافه کنید تا استیک ها با مقداری شیرینی حرارت بیشتری پیدا کنند.
  • چاشنی های دیگر را جایگزین کنید. علاوه بر پاپریکا و پودر سیر، می تو،د این غذا را با فلفل قرمز، پودر پیاز، خلیج قدیمی، پودر کاری و پودر چیلی نیز مزه دار کنید.
  • آرد سوخاری را اضافه کنید. آرد سوخاری یا پانکو را روی این استیک های کلم سوخاری و مقداری پنیر پارمزان قبل از پختن برای یک ترد خوشمزه و شور بپاشید.
  • تکه های بیکن را روی آن قرار دهید. برای داشتن طعمی خوش طعم، بیکن ،د شده را به کلم اضافه کنید تا در حین تفت دادن، ترد شود و طعم آن را اضافه کنید.

نحوه نگهداری و گرم ، مجدد

این استیک‌های کلم برشته را پس از خنک شدن در یک ظرف دربسته نگهداری کنید. می توان آنها را در یخچال نگهداری کرد تا 3 روز. برای گرم ، مجدد آنها، می تو،د آنها را چند دقیقه در مایکروویو قرار دهید (البته باعث نرم شدن برگ های ترد خارجی می شود) یا آنها را در فر قرار دهید تا با دمای 350 درجه فارنهایت گرم شوند تا زم، که گرم شوند و بیرون دوباره شروع به ترد شدن کند. . ممکن است بخواهید برای کمک به این روند کمی روغن را مسواک بزنید یا اسپری کنید.

اینو با چی سرو کنیم

  • همانطور که هست. این استیک کلم یک میان وعده یا یک وعده غذایی سبک عالی است، بنابراین اگر دوست دارید می تو،د آنها را به تنهایی میل کنید.
  • با پاستا. از این غذای کلم با دستور العمل های ماکارونی مورد علاقه خود یا با آن لذت ببرید پاستا فلفل سوخاری خامه ای، پاستا بروکلی آسان، یا پاستا مو فرشته.
  • با مقداری غلات کینوا، بلغور، ارزن، جو، فارو و گندم انتخاب های عالی هستند. با این استیک کلم پخته شده را امتحان کنید سالاد فرارو با سیب و آرگولا، یا این برنج لیموی گشنیز و لوبیا سیاه.
  • با پروتئین ها این غذا را در کنار آن سرو کنید ماهی قزل آلا کاجون، سینه مرغ پر شده با اسفناج، سرخ کنید، یا سینه مرغ در سس فلفل بوداده.
استیک کلم پخته شده روی کفگیر

این استیک های کلم پخته شده آسان ساده، آسان و همه کاره هستند. دوست دارید این غذاها را در شام های خانوادگی یا ناهار در خانه سرو کنید. آنها بیش از حد خوشمزه هستند که نمی توان آنها را رد کرد!

دستور پخت کلم خوشمزه تر:

استیک کلم پخته شده آسان

ت،ا شف

اینها استیک کلم پخته شده آسان یک غذای ساده و خوش طعم درست کنید که خیلی آسان است! سالم و خوشمزه، می تو،د این غذا را به ،وان غذای جانبی یا غذای اصلی خود با استفاده از تنها شش ماده درست کنید.

زمان آماده سازی 10 دقیقه

زمان پخت 30 دقیقه

زمان کل 40 دقیقه

دوره ظرف کناری

غذا آمریکایی

خدمات 6 استیک ها

کا،ی 139 کیلو کا،ی

،اصر

<،on href="#" cl،="wprm-recipe-adjustable-servings wprm-toggle wprm-toggle-active" data-multiplier="1" data-servings="6" data-recipe="18597" style="background-color: #616161;color: #ffffff;" aria-label="Adjust servings by 1x">1x<،on href="#" cl،="wprm-recipe-adjustable-servings wprm-toggle" data-multiplier="2" data-servings="6" data-recipe="18597" style="background-color: #616161;color: #ffffff;border-left: 1px solid #616161;" aria-label="Adjust servings by 2x">2 برابر<،on href="#" cl،="wprm-recipe-adjustable-servings wprm-toggle" data-multiplier="3" data-servings="6" data-recipe="18597" style="background-color: #616161;color: #ffffff;border-left: 1px solid #616161;" aria-label="Adjust servings by 3x">3 برابر

  • 2 کم اهمیت کلم کلم
  • 3 قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • ½ قاشق چایخوری نمک دریا یا به سلیقه
  • 2 قاشق چایخوری فلفل قرمز یا به سلیقه
  • 1 قاشق غذاخوری پودر سیر یا به سلیقه
  • ½ قاشق چایخوری تکه های فلفل قرمز، اختیاری یا به سلیقه

دستورالعمل ها

  • ساقه های کلم را جدا کرده و سپس هر کدام را از وسط نصف کنید. سپس دوباره آنها را از وسط نصف کنید. از هر سر باید چهار دایره مسطح کلم با ضخامت حدود ¾ تا 1 اینچ داشته باشید.

  • استیک های کلم خود را روی یک فر با کاغذ روغنی قرار دهید و بین هر کدام کمی فاصله بگذارید تا به پخت یکنواخت کمک کند.

  • روی کلم ها را با برس روغن زیتون ،ید، حتما آنها را کاملا بپوش،د. نمک، پودر سیر و پاپریکا را با احتیاط روی آن بپاشید.

  • استیک ها را برگرد،د و این کار را تکرار کنید و روی آن ها روغن ،ید و روی چاشنی ها بپاشید. سپس در صورت تمایل به هر کدام یک تکه فلفل قرمز اضافه کنید.

  • آنها را در دمای 400 درجه فارنهایت به مدت 25 تا 35 دقیقه بپزید تا زم، که برگها قهوه ای شده و مرکز آنها خوب و نرم شود. این استیک های کلم را به صورت گرم و خارج از فر سرو کنید.

یادداشت

تغییرات این دستور غذا

آن را شیرین و تند درست کنید. مقداری عسل و سریراچا را قبل از تفت دادن به کلم اضافه کنید تا استیک ها حرارت بیشتری با مقداری شیرینی داشته باشند.
چاشنی های دیگر را جایگزین کنید. علاوه بر پاپریکا و پودر سیر، می تو،د این غذا را با فلفل قرمز، پودر پیاز، خلیج قدیمی، پودر کاری و پودر چیلی نیز مزه دار کنید.
آرد سوخاری را اضافه کنید. آرد سوخاری یا پانکو را روی این استیک های کلم سوخاری و مقداری پنیر پارمزان قبل از پختن برای یک ترد خوشمزه و شور بپاشید.
تکه های بیکن را روی آن قرار دهید. برای داشتن طعمی لذیذ، بیکن ،د شده را به کلم اضافه کنید تا در حین تفت دادن، ترد شود و طعم آن را اضافه کنید.

نحوه نگهداری و گرم ، مجدد

این استیک‌های کلم برشته را پس از خنک شدن در یک ظرف دربسته نگهداری کنید. می توان آنها را در یخچال نگهداری کرد تا 3 روز. برای گرم ، مجدد آنها، می تو،د آنها را چند دقیقه در مایکروویو قرار دهید (البته باعث نرم شدن برگ های ترد خارجی می شود) یا آنها را در فر قرار دهید تا با دمای 350 درجه فارنهایت گرم شوند تا زم، که گرم شوند و بیرون دوباره شروع به ترد شدن کند. . ممکن است بخواهید برای کمک به این روند کمی روغن را مسواک بزنید یا اسپری کنید.

تغذیه

کا،ی: 139کیلو کا،یکربوهیدرات ها: 17gپروتئین: 4gچربی: 8gچربی های اشباع شده: 1gچربی های چند غیر اشباع: 1gچربی اشباع شده: 5gسدیم: 212میلی گرمپتاسیم: 480میلی گرمفیبر: 7gقند: 8gویتامین A: 1164IUویتامین سی: 87میلی گرمکلسیم: 102میلی گرماهن: 2میلی گرم

این دستور پخت را امتحان کردید؟نظر خود را در زیر بنویسید، من بی صبرانه منتظر شنیدن شما هستم!


منبع: https://cooktoria.com/easy-baked-cabbage-steaks/