دسته‌ها
اخبار

آشنایی با خوشمزه ترین و بهترین رستوران های تهران در سال1401-غذای رژیمی

به جرات می‌توان گفت که این رستوران، باکیفیت‌ترین غذایی را به شما ارائه می‌دهد که تا به حال امتحان کرده‌اید. رستوران البرز یا چلوکبابی البرز یکی از قدیمی‌ترین و با کیفیت‌ترین رستوران ها پایتخت است که فعالیت خود را در سال ۱۳۴۶ آغاز کرده و در حال حاضر در خیابان سهروردی واقع شده است. این مجموعه، همواره همه‌ی تلاش خود را به کار بسته است تا با رعایت جدیدترین استانداردها، خود را به روز نگه دارد. با وجود اینکه زمان زیادی از تأسیس آن می‌گذرد، این رستوران همچنان یکی از شیک‌ترین، زیباترین و بهترین رستوران های تهران به شمار می‌رود. مجموعه رستوران و کافه های ارکیده با هفت شعبه در استان های تهران، البرز و مازندران جز یکی از قدیمی ترین رستوران های ایران با بیش از ۶۴ سال سابقه است.

این رستوران در ساختمانی دوبلکس افتتاح شده است و در طبقه دوم آن بالکن چوبی بزرگی قرار دارد که دورتادور رستوران را در بر گرفته است. میزها و تخت‌های سنتی این رستوران آماده شده‌اند تا شما در آرامش به تماشای عتیقه‌جات تزئینی بپردازید و از صرف غذایتان لذت ببرید. رستوران شبستان همه‌روزه به جز ایام سوگواری با اجرای زنده موسیقی میزبان شهروندان و مسافران تهران است.

  • توی این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو میشه و میتونی از موسیقی زنده هم در کنار غذات لذت ببری.
  • تهران، بازار تهران، داخل مسجد شاه، راه سمت راست، رستوران شرف‌الاسلامی.
  • فضایی این رستوران بسیار لوکس، زیبا و لاکچری بوده به‌طوری که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.
  • رفته رفته و به مرور زمان این رستوران با استقبال خوب مردم مواجهه گشت و صف‌های طولانی برای چشیدن طعم ویژه غذاهای آن باعث شهرت فراگیر رستوران گردید.
  • منطقه 1 تهران از رشته کوه های البرز شروع شده است و قسمتی از محله ی شمیرانات محسوب می شود که بعضی از افراد آن را به عنوان محله شمیرانات می شناسند.

شاید ۳ شعبه قیامدشت، قیام و اندرزگوی مجموعه رستوران های هانی از باقی معروف‌تر باشند اما تعداد شعب این مجموعه رستوران واقعا زیاد است. سلام رستوران گالریا شاندیز ولنجک هم بنظرم باید به این لیست اضافه شود. سلام وقت به خیر، خانه کباب شمرون کیفیت خیلی پایینی داره، من یکبارازش خریدم هم قیمتش بالاستهم نسبت به قیمت کیفیت افتضاح، حتی جایی برای شستن دست نداره. ارشد مهندسی برق خوندم و در کنار رشته‌م، عاشق هنر، فلسفه، کتاب خوندن و سفر کردن هستم. بودن و زندگی ‌کردن در این سیاره‌ی زیبا، یه فرصت تکرار نشدنی و بی‌نظیره و من اینجا هستم تا تجربه کنم، یاد بگیرم، ماجراجویی کنم و لذت ببرم…

ساعات کار رستوران ایتالیایی سنسو

غذاهای دیگر رستوران شاندیز جردن، همگی در سطح بالا و با کیفیتی مطلوب و عالی طبخ می‌شوند. به این کیفیت خوب غذا، محیط و فضای رستوران شاندیز را هم اضافه کنید که به سبک کلاسیک طراحی شده و بسیار زیبا و جذاب است؛ البته رستوران، چهار طبقه با دکوراسیون‌های متفاوت در طبقات است. در این رستوران امکان برگزاری جشن و مراسم‌ هم هست و می‌توانید برای انجام این کار، با شماره‌های مربوط به رستوران تماس بگیرید و هماهنگی‌های لازم را انجام دهید. بنای زیبا، سنتی و ایرانی رستوران، به‌همراه موسیقی زنده که شب‌ها در این محل اجرا می‌شود، همه و همه فضایی را ایجاد کرده است که شما را به ریشه‌هایتان نزدیک‌تر می‌سازد. در باربد، علاوه بر دیزی -که غذای محبوب این سفره‌خانه به حساب می‌آید- انواع خورشت‌ها و همچنین کباب به‌همراه برنج سرو می‌شود.

نگاهی به انواع رستوران ها در تهران

دسترسی بسیار آسان این شعبه که در خیابان گلبرگ واقع شده، آن را بسیار محبوب کرده است. رعایت پروتکل‌های بهداشتی و امکان سرو غذا در فضای باز، استقبال از این فست فود را در دوران کرونا به طور قابل توجهی افزایش داده است. این رستوران در سعادت آباد، سرو غربی، میدان شهرداری، مجتمع سرو واقع شده‌است. رستوران نارنجستان دارای محیطی مجلل، منویی پر و پیمان ایرانی و فرنگی، منظره غرب شهر تهران در کنار پرسنلی مجرب و مسلط به فنون رستوران داری و مشتری مداری بخشی از ویژگی های رستوران نارنجستان است.

از خواندن مقاله زیبایتان در خصوص معرفی رستوران های لوکس و لاکچری تهران لذت بردم. برای تجربه یک وعده غذای خوش عطر و طعم با کیفیت بالا، حتما یک بار رستوران بین‌المللی نارنجستان را امتحان کنید. علاوه‌بر کیفیت بالای غذا و قیمت بسیار مناسب آن‌ها، رفتار پرسنل رستوران و گارسون‌ها، از نقاط قوت رستوران نارنجستان به شمار می‌رود. پس از ورود به این رستوران بین‌المللی، با یک شربت خنک و خوش طعم موهیتو از شما استقبال می‌شود و گارسون‌ها، کیف دستی‌تان را با وسیله خاصی به میز آویزان می‌کنند تا جلوی دست و پایتان را نگیرد.

رستوران کوچه باغ واقع در بزرگراه یادگار امام شمال، بعد از پمپ بنزین کوهستان، ورودی صنعت، نبش گلبرگ با ارائه‌ی یک طعم اصیل ایرانی در محیطی کاملا سنتی همراه با موسیقی دلپذیر می‌تواند مزه هر غذایی را در ذهن مشتریان حک کند. رستوران کوچه باغ در غرب تهران انواع غذاهای سنتی ایرانی و کباب‌های بی‌نظیر را در محیطی دلنشین همراه با موسیقی سنتی ایرانی سرو می‌کند. فضای گرم و دکوراسیون کوچه باغ با ظرفیت صد و پنجاه نفر، محیطی است دلنشین برای میل کردن غذایی با کیفیت در یکی از بهترین رستوران‌های غرب تهران می‌باشد. تهیه غذا که همچین به نام دیگر کترینگ هم شناخته می‌شود یکی از بهترین انتخاب‌ها برای سفارش غذا مخصوصا برای شرکت‌ها و یا در سطح وسیع است. کترینگ‌های بسیار خوبی در تهران وجود دارند که شما می‌توانید با استفاده از وبسایت بلد به اطلاعات مورد نیازتان در درباره آن‌ها دسترسی داشته باشید. پیدا کردن تهیه غذای خوب در تهران می‌تواند بعضی مواقع کار سختی باشد.

از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت

در این میان رستوران رفتاری بام لند مکانی است که می‌توانید طعم اصیل و واقعی کباب ایرانی را در آن تجربه کنید. نام رستوران رفتاری بام لند را می‌توان در لیست رستوران‌های محبوب واقع در تهران دید. فضای این رستوران بسیار شیک طراحی شده است و همین مسئله آن را به یک رستوران عالی برای برگزاری انواع مراسم تبدیل می‌کند. افرادی که به دنبال رستورانی خاص و منحصربه‌فرد و تجربه شبی به یادماندنی هستند، مراسم خود را در این رستوران برگزار می‌کنند. درباره منوی غذایی آن هم باید گفت که بسیار خاص است و مراسم شما را به یک اتفاق خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند. اگر اهل رستوران‌گردی و چشیدن طعم غذاهای مختلف باشید، حتماً حداقل یک بار نام کبابی رضا لقمه را شنیده‌اید.