دسته‌ها
اخبار

آشنایی با خوشمزه ترین و بهترین رستوران های تهران در سال1401-غذای رژیمی

لازم به ذکر است رستوران البرز دارای شعبه دیگری در خیابان فرشته است که همانند شعبه دیگر آن، شلوغ بوده و از بهترین رستوران های تهران و فرشته و به شمار می رود. کاخ رستوران لیدوما در لیست رستوران‌های لاکچری و بسیار شیک پایتخت قرار دارد که می‌تواند مکان مناسبی برای قرارهای مهم کاری، مهمانی‌های رسمی یا دیدارهای دو نفره باشد. دکور رستوران لیدوما بسیار شیک و زیبا است و چشم هر مهمانی را به خود خیره می‌کند. همچنین کارکنان رستوران به گرمی به استقبال مهمانان رستوران می‌آیند. شعبه‌ رستوران مرشد در نیاوران، یکی از پررفت و آمدترین رستوران‌های این شهر محسوب می‌شود. فضای قدیمی و سنتی این رستوران، جذابیت زیادی برای مهمانان ایجاد می‌کند.

  • در این اتوبان، بعد از چهارراه رشید، رستوران را در آن سمت خیابان مشاهده خواهید کرد.
  • اول از پیش غذا ها شروع می کنیم تا ببینیم قبل از اینکه غذای اصلی سرو شود با چه آیتم هایی می توانیم خودمان را سرگرم کنیم.
  • کباب لاتی و چنجه از معروف‌ترین غذاهای این رستوران محسوب می‌شوند که دارای طعم بی‌نظیری هستند.

فضای رستوران بسیار شیک و دلچسب است و با چشم‌انداز جذاب دریاچه چیتگر، این زیبایی چند برابر می‌شود. تا به حال گوشت‌کوب یک‌بارمصرف دیده‌اید؟ اگر نه، یک پرس دیزی آنلاین از یکی از شعبه‌های فراوان مستر دیزی سفارش دهید تا با این وسیله‌ی عجیب پلاستیکی که در کمال تعجب وظیفه‌ی خود را به خوبی انجام می‌دهد آشنا شوید. هیجان را به راحتی می‌توان در چشم‌های مشتری‌های مستر دیزی وقتی بسته‌بندی جالب دیزی‌ها به دست‌شان می‌رسد دید.

اطلاعات تکمیلی رستوران هانی

کاتانا نام یک شمشیر سامورائی است و بله، کباب را با شمشیر کاتانا برای شما سرو می کنند. غذا های ایرانی رستوران رزمیلو مانند باقالی پلو با ماهیچه هم به صورت قجری سرو می شود یعنی برنج به صورت قالبی با ته دیگ کنار ماهیچه درون دیس فلزی قرار داده شده و بر روی آن خمیر نون میگذارند و این غذا به داخل فر می رود. شعبه دولت رستوران رفتاری همانطور که از نامش معلوم است در خیابان دولت قرار دارد و اگر میخواهید به این شعبه مراجعه کنید در نظر داشته باشید رستوران رفتاری در تقاطع خیابان دولت و بلوار کاوه و در مجاورت داروخانه مقدم واقع شده است. شعبه بام لند رستوران رفتاری هم که در انتهای اتوبان همت، بلوار خلیج فارس، میدان موج، بلوار موج و سپس، مرکز خرید بام لند قرار دارد. رستوران مسلم درواقع برای رقابت با رستوران شرف الاسلام تاسیس شده و کسی که آن را تاسیس کرده، پیش از آن در همین رستوران شرف الاسلام مشغول به کار بوده اما به دلایلی، از رستوران رفته و رستوران خودش را با نام مسلم در بازار افتتاح می کند. رستوران مسلم شاید به اندازه شرف الاسلام به قدمت یک قرنی اش شلوغ نباشد اما همچنان باید زمان زیادی را در صف منتظر بمانید تا بتوانید بر روی یکی از صندلی های رستوران نشسته و غذاهای جذابش را میل کنید.

رستوران روحی شهرک غرب

رستوران لئون، از جمله رستوران‌های پرطرفدار در شهر تهران است که در بیشتر مواقع، شلوغ و پرجمعیت می‌شود. اگر دوست دارید تجربه نوش جان کردن غذا را در محیطی کوچک اما صمیمی و گرم داشته باشید، حتما به رستوران لئون بروید. این رستوران چند شعبه مختلف در آبان، سام سنتر و پاسداران دارد و بهترین مکان برای گذراندن وقت با عزیزانتان است. فست فود شبانه روزی شعبه اکباتان گریل گیتشهرک اکباتان در هر ساعت از روز یک پاتوق باحال برای جوانان با جاهای تفریحی مختلف است. در مرکز این شهرک یکی از شعب رستوران مشهور گریل گیت قرار گرفته و در آن انواع غذاهای گریل و آتیشی خوشمزه ارائه می‌شود. اگر طرفدار غذاهای بدون روغن و یا رژیمی هستید، این رستوران می‌تواند بهترین گزینه برایتان باشد.

رستوران سنتی شهربانورستوران سنتی شهربانو، یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در غرب تهران و محدوده شهرک غرب واقع شده و مشتریان پر و پا قرص خود را دارد. این رستوران دارای دو بخش مجزای سفره‌خانه و کافی شاپ است و غذا در بخش سفره خانه سنتی سرو می‌شود. رستوران شهربانو دارای فضایی بسیار زیبا، دلنشین و البته آرامش بخش است که می‌توانید همراه با خانواده، لحظاتی بی نظیر و خاطره‌انگیز را در آن تجربه کنید. منوی این رستوران بسیار متنوع است و اکثر بخش‌های آن را غذاهای سنتی ایرانی تشکیل می‌دهند.